Pages

Friday, November 9, 2012

ၾကယ္ေလးေတြက စိုက္ႀကည့္ခံရေသာညမ်ား

ဲံ
ၾကယ္ေလးေတြက စိုက္ႀကည့္ခံရေသာညမ်ား
 May 11, '12 12:22 AM
for everyone








 

Moving with the stars

My darling ...
I am moving with the time
to your love
I am moving with the zillions of star
to your love
Those who... lovers !!!
They are moving too
As I am,
My eyes does not need food
My soul does not need food
But,
My love needed you
As my heart desire
My darling sweet heart.

Composed by Michael ko <3>


♥Moving with the stars♥
ၾကယ္မ်ားနဲ႔အတူေရႊ႕လွ်ားျခင္း

ခ်စ္သူေရ ...
ငါအခ်ိန္နဲ႕အတူေရႊ႕လွ်ားေနတယ္
မင္းအခ်စ္ရွိတဲ့ေနရာကိုေပါ့
ငါၾကယ္သန္းေပါင္းမ်ားစြာနဲ႕အတူေရႊ႕လွ်ားေနတယ္
မင္းအခ်စ္ရွိတဲ့ေနရာကိုေပါ့
အဲ့ဒီခ်စ္တဲ့သူထံကိုေပါ့
သူတို႕ဟာငါနဲကအတူေရႊ႕လွ်ားေနတယ္
ငါ့ရဲ႕မ်က္လုံးေတြက အစားအစာမလိုအပ္ဘူး
ငါ့ရဲ႕၀ိဥာည္က အစားအစာမလိုအပ္ဘူး
ဒါေပမဲ့ ငါ့အခ်စ္က မင္းကိုလိုအပ္တယ္
ငါ့ႏွလုံးသားဆႏၵအရေပါ့ေနာ္
ငါသိပ္ခ်စ္ရတဲ့ခ်စ္သူရယ္ ...♥♥
♥♥ translated by ♥Ma..ma♥


0 comments:

Post a Comment