Pages

Tuesday, November 20, 2012

ငါ့ကိုနာက်င္ေစတဲ့အရာ,အခ်စ္မရွိရင္





Poems of thought (34)
Without Love ...
My darling ...
Sometime,
I have met good time
But, sometime
I have passed
through all of difficulties
The meaning of life is
struggling ... ?
But, if i do not have your love
in my heart
it is so difficult for me, darling ...
I could across Himalaya mountains range
I could across All of the oceans
I could across All of the skies
But, It might be difficult to across those barriers between us
If , you do not love me
My darling sweet heart.
Composed by Michael ko <3

Poems of thought (34)
 Without Love ...
အခ်စ္မရွိရင္
ခ်စ္သူေရ ...
တခါတရံမွာငါဟာဘ၀ရဲ႕ ေကာင္းတဲ့အခ်ိန္ေတြနဲ႕ဆုံခဲ့တယ္
ဒါေပမဲ့ တခါတရံမွာ ငါဟာခက္ခဲတဲ့ အရာေတြကို ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့တယ္
ဘ၀ရဲ႕အဓိပၸါယ္က  တိုက္ပြဲေနာ္
ဒါေပမဲ့ , ငါဟာ ငါမင္းအခ်စ္ကိုမရခဲ့ဘူး  ဆုိုခဲ့ရင္
အဲ့ဒါဟာ ငါရဲ႕ နွလုံးသားေလးက အရမ္းခက္ခဲေနမယ္ခ်စ္သူရယ္
ငါဟာ ဟိမာလာယာေတာင္ကို ေက်ာ္ျဖတ္နိုင္တယ္
ပင္လယ္အားလုံးကို ျဖတ္ေက်ာ္နိုင္တယ္
တိမ္အားလုံးကိုေရာေပါ့
ဒါေပမဲ့ ငါတို႕နွစ္ေယာက္ၾကားက အခက္အခဲေတြကို
မင္းရဲ႕အခ်စ္သာ  မရခဲ့ဲ့ရင္ ...
ေက်ာ္ျဖတ္နိဳင္ဘို႕အရမ္းခက္ခဲေနမယ္ ခ်စ္သူရယ္
♥♥ translated by ♥Ma..ma♥.


It hurts me ...
My darling ...
I lives in the jungle of love
I swims in the ocean of Passion
I lies on the green grass of kindness
So, You let me in the house of heart
And I stayed there carelessly
And I left after destroyed the flowers in your love' garden
But, you still love me
With your all of heart
How could i understand you ?
Today, I'm yearning to you
With the love' memories
It hurt my inner soul
It hurt my heart
without bruises
It hurt my love ...
My darling sweet heart.

Composed by Michael Ko <3 span="span"></3>


poems of thoughts (38)

 It hurts me ...
ငါ့ကိုနာက်င္ေစတဲ့အရာ
ခ်စ္သူေရ ...
ငါဟာအခ်စ္ရဲ႕ေတာထဲမွာေနထိုင္တယ္
ငါဟာ  သမုဒယ ပင္လယ္ကို ျဖတ္ေက်ာ္ရင္း ကူးခတ္ေနတယ္
ငါဟာျမက္ခင္းစိမ္းရဲ႕အၾကင္နာေတြကို လိမ္ညာေနမိတယ္
ဒါေၾကာင့္  မင္းငါ့ရဲ႕နွလုံးအိမ္ထဲမွာ ေနခြင့္ျပဳခဲ့တယ္ေနာ္
ဒါကိုငါက ဂရုမစိုက္ဘဲ ေနထိုင္မိေနတယ္
မင္းရဲ႕အခ်စ္ဥယာဥ္ထဲက ပန္းေတြကို ဖ်က္စီးမိခဲ့တယ္
ဒါေပမဲ့  မင္းကငါ့ကိုဆက္ခ်စ္ေနတုန္းပဲေနာ္
မင္းရဲ႕နွလုံးသာနဲ႕ အတူေပါ့
ငါမင္းကို ဘယ္လိုနားလည္ရမလဲ
ဒီေန႔ ငါဟာမင္းအတြက္ အရမ္းနာက်င္ေနတယ္
ငါရဲ႕ အခ်စ္မွတ္ဥာဏ္ေတြက
ငါ့ရဲ႕အတြင္းစိတ္၀ိဥာဏ္ေတြကို နာက်င္ေစတယ္
ငါ့နွလုံးသားေလး နာက်င္ေစတယ္
ဒဏ္ရာ မရွိဘဲနဲ႕ငါ နွလုံးသားေလး ရဲ႕အခ်စ္ေတြကို နာက်င္ေစတယ္
ငါ့ရဲ႕ခ်စ္လွစြာေသာ ခ်စ္သူရယ္ ..♥♥
 translated by ♥Ma..ma♥..

0 comments:

Post a Comment