Pages

Thursday, November 8, 2012

♥မင္းဘာေၾကာင့္ငါနဲ႔အတူမရွိတာလဲ?♥


♥မင္းဘာေၾကာင့္ငါနဲ႔အတူမရွိတာလဲ?♥
Apr 13, '12 10:14 PM
for everyone

 
I shall kiss your feet as long as

My darling ...
If you could give me the sweetest love
I will bend down my head to your feet
shall kiss your feet as long as ...
If you could give me the sweetest love dreams
in my lonely nights
I will be in the most happiest person in the dreams
I will repeat those love dreams till you come to me
If you could watch me with your meaningful love eyes
I shall live on the this earth as long as ...
When you anger to me
I shall be in silent like a starry sky
till the light of dawn come on you
My darling sweet heart

Composed by Michael Ko


♥ငါမင္းရဲ့ေခ်ေထာက္ကိုၾကာနိုင္
သမွ်ၾကာၾကာနမ္းခ်င္တယ္♥

ခ်စ္သူေရ...........
မင္းငါ့ကိုအခ်ိဳျမိန္ဆုံးအခ်စ္ေ
တြကိုေပးမယ္ဆိုရင္
ငါဦးေခါင္းနဲ႔မင္းေခ်ဖ၀ါးကိုဦ
းခိုက္ပါမယ္
မင္းရဲ့ေခ်ေထာက္ကိုၾကာနိုင္သမွ်
ၾကာၾကာနမ္းမွာပါ
မင္းငါ့ကိုအခ်ိဳျမန္ဆုံးအခ်စ္
အိမ္မက္ေတြေပးမယ္ဆိုရင္....
ငါ့ရဲ့အထီးက်န္ညေတြမွာေပါ့....
အဲ့ဒီအိမ္မက္ေတြထဲမွာငါဟာ အေပ်ာ္ဆုံးလူတစ္ေယာက္ျဖစ္တယ္
အဲ့ဒီအခ်စ္အိမ္မက္ေတြကိုငါထပ္ခါ
ထပ္ခါမက္ေနမွာပါ
မင္းငါ့ဆီကိုေရာက္လာခ်ိန္အထိေပါ

မင္းငါ့ကို အခ်စ္အဓိပၸါယ္ေတြျပည့္၀ေနတဲ့မ်
က္လုံးေတြနဲ႔ၾကည့္မယ္ဆိုရင္
ဒီကမာၻေျမၾကီးေပၚမွာငါၾကာနိဳင္
သမွ်ၾကာၾကာရွင္သန္မွာပါ
မင္းငါ့ကိုစိတ္ဆိုးေနခဲ့တယ္ဆို
ရင္
ငါတိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ေနပါ့မယ္
ျပိဳေတာ့မယ့္ေကာင္းကင္ၾကီးလိုေ
ပါ့
အာရုံဦးရဲ့အလင္းတန္းေတြနဲ႔အတူ
မင္းေပၚထြက္လာမယ့္အခ်ိန္အထိေပါ့
ငါသိပ္ခ်စ္ရတဲ့ခ်စ္သူေရ........
.......♥♥

translated by ♥Ma..ma♥



Why you are not with me ?

the pink leaves
the yellow leaves
the green leaves
Falling on the ground by the stormy wind
I am collecting these leaves alone
I am thinking that , with my teary eyes
Why you are not with me darling ?
the rocks
the cliffs
the mountains
Falling on the ground by the rain drops
I am watching these beautiful scenery alone
I am thinking that,
with my teary eyes
Why you are not with me darling ?
the silent
the darkness
the light
Passing by the time upon me
I am traveling alone
I am thinking that, with my teary eyes
Why you are not with me ?
My darling sweet heart

Composed by Michael Ko <3


♥မင္းဘာေၾကာင့္ငါနဲ႔အတူမရွိတာလဲ
?♥
ပန္းေရာင္သစ္ရြက္ေတြ
အ၀ါေရာင္သစ္ရြက္ေတြ
အစိမ္းေရာင္သစ္ရြက္ေတြ
မုန္တိုင္းေလေၾကာင့္ေျမေပၚေၾကြေ
နျပီေနာ္
ဒီသစ္ရြက္ေၾကြေတြကို ငါတစ္ေယာက္ထဲလိုက္ေကာက္ေနတယ္
မ်က္ရည္၀ဲတဲ့မ်က္လုံးေတြနဲ႔ငါ
စဥ္းစားေနမိတယ္
မင္းဘာေၾကာင့္ငါနဲ႔အတူမရွိတာလဲေ
နာ္

ေက်ာက္ေဆာင္ေတြ
ပင္လယ္အငူေတြ
ေတာင္တန္းေတြ
မိုးစက္ေတြေၾကာင့္ေျမေပၚေၾကြေနျ
ပီ
အဲ့ဒီလွပတဲ့ရႈခင္းကိုငါတစ္ေယာက္
ထဲၾကည့္ေနမိတယ္
မ်က္ရည္၀ဲတဲ့မ်က္လုံးေတြနဲ႔ငါ
စဥ္းစားေနမိတယ္
မင္းဘာေၾကာင့္ငါနဲ႔အတူမရွိတာလဲေ
နာ္
တိတ္ဆိတ္မႈ႔
အေမွာင္ထု
အလင္းေရာင္ေတြဟာ
အခ်ိန္နဲ႔အမွ်ငါ့အေပၚျဖတ္သန္းေ
နတယ္
ငါတစ္ေယာက္ထဲခရီးသြားေနတယ္
အဲ့ဒီအေၾကာင္းကိုမ်က္ရည္၀ဲတဲ့မ်
က္လုံးေတြနဲ႔ငါစဥ္းစားေနမိတယ္
မင္းဘာေၾကာင့္ငါနဲ႔အတူမရွိတာလဲေ
နာ္
ငါရဲ့ခ်စ္လွစြာေသာခ်စ္သူရယ္....
................♥♥
translated by     ♥ Ma..ma♥

0 comments:

Post a Comment