Pages

Thursday, December 6, 2012

အေမစုရဲ႕ မိန္႔ခြန္းမ်ားထဲမွ အနွစ္သက္ဆုံး မိန္႕ခြန္း

ကၽြန္မတို႕ဒီေန႕ အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီအဖဲြ႕ခ်ဳပ္ (23) ႏွစ္ေျမာက္ေမြးေန႕ဟုဆုိရမွာေပါ့ေနာ္ ခုၾကြေရာက္လာတဲ့ပရိသတ္အားလုံးကုိ ကၽြန္မက ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ၾကိဳလည္း ၾကိဳဆိုပါတယ္ ကၽြန္မတို႕ (23)ႏွစ္ဆိုတာ နည္းတဲ့ အခ်ိန္မဟုတ္ပါဘူး အခ်ိန္ကာလေတြကုိအၾကမ္းဖ်င္းအားျဖင့္ကၽြန္မကေတာ့ အတိတ္ရယ္ပစၥဳပၸန္ရယ္ေနာင္လာမယ့္ အနာဂတ္ရယ္လို႕ ျမင္ပါတယ္ ကၽြန္မတို႕ဟာ ပစၥပၸန္မွာေရာက္ေနတဲ့အခါ အတိတ္ကုိ မွန္မွန္ကန္ကန္ ရဲရဲဝံဝံၾကည့္ႏိုင္ရမယ္ အတိတ္ရဲ႕ျဖစ္ပ်က္ေတြကုိသခၤန္းစာယူရမယ္ပစၥဳပၸန္နဲ႔ အနာဂတ္အတြက္အက်ိဳးရွိေအာင္အသုံးခ်တတ္ရမယ္၊ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပင္ ကၽြန္မတို႕က အတိတ္ရဲ႕ခ်ဳပ္ေႏွာင္မွႈကို မခံရေအာင္ေနနိုင္ရမယ္ ဒါမွလည္းကၽြန္မတုိ႕က ပစၥဳပၸန္မွာ မွန္မွန္ကန္ကန္နဲ႕ ဆက္ျပီးသြားနိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႕ အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္ကုိ စျပီးထူေထာင္ကတည္းက ကၽြန္မတို႕ဟာ ညီညြတ္ေရးရယ္ စည္းကမ္းရွိေရးရယ္ သတၱိရယ္ကို အၿမဲပဲေရွ့တန္းတင္ျပီးေျပာခဲ့ပါတယ္ ဒီသုံးခုစလုံးဟာ လိုအပ္တဲ့ အရာေတြပါ ကၽြန္မတို႕ ညီညြတ္ေရးဆိုတာကေတာ့ ဆရာၾကီးဦးဝင္တင္ ေျပာျပီးသြားပါျပီ၊ ကၽြန္မထက္ျပီးထူးထူးေထြေထြေျပာစရာမလိုေတာ့ပါဘူး စည္းကမ္းရွိရမယ္ ၊ ညီညြတ္မွႈဆုိတာဟာလည္း စည္းကမ္းနဲ႕ထိန္းခ်ဳပ္ရတာျဖစ္ပါတယ္ စည္းကမ္းမရွိဘဲ ညီညြတ္တယ္ဆိုတာဟာ ျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထမရွိပါဘူး ဒီစည္းကမ္းေဘာင္အတြင္းမွာလုပ္တဲ့သူေတြကသာ ညီညီညြတ္ညြတ္နဲ႔လုပ္ႏိုင္တာမ်ားပါတယ္ ဒါေၾကာင့္မို႕ စည္းကမ္းနဲ႕ညီညြတ္မွဳဆိုတာဟာဒြန္တဲြျပီးသြားတယ္လို႕ ကၽြန္မကေတာ့ ျမင္ပါတယ္၊ သတၱိဆိုတာေတာ့ အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိပါတယ္ ကၽြန္မတို႕ဟာ ခံရဲတဲ့သတိၱဆိုတာလည္းရွိတယ္ လုပ္ရဲတဲ့သတိၱဆိုတာလည္းရွိတယ္ အသစ္အဆန္းကုိ ရင္ဆိုင္ရဲတဲ့သတိၱ ဆိုတာလည္းရွိတယ္ အသစ္အဆန္းအေတြးအေခၚေတြကုိသုံးသပ္ျပီးလက္ခံသင့္တာကုိ လက္ခံရဲတဲ့ သတိၱိဆိုတာလည္းရွိပါတယ္ ဒါေၾကာင့္ သတိၱဆိုတာ အမ်ိဳးမ်ိဳးပါ ကၽြန္မတို႕ဟာ ဒီသတိၱအမ်ိဳးမ်ိဳးကုိ ( 23)ႏွစ္ တစ္ေလွ်ာက္လုံးမွာ လုပ္ခဲ့ရပါတယ္ အခုလည္း ဆက္ျပီးေတာ့ဒီလိုသတိၱနဲ႕ ရင္ဆိုင္သြားရမွာျဖစ္ပါတယ္။ အနာဂတ္ကုိ ရင္ဆိုင္ရဲတဲ့သတိၱဆိုတာဟာ ပစၥဳပၸန္နဲ႔အတိတ္ကုိ ရဲရဲဝံဝံၾကည့္ႏိုင္မွ ျဖစ္ေပၚလာမွာပါ အတိတ္နဲ႔ပစၥဳပၸန္ကုိ ရဲရဲဝံဝံမၾကည့္နုိင္တဲ့သူေတြဟာ အနာဂတ္ကို ရင္ဆိုင္ႏိုင္တယ္ဆိုတာ မျဖစ္နိုင္ပါဘူး ကၽြန္မတို႕ဟာ တစ္ေလွ်ာက္လုံးသတိၱကုိ လိုအပ္ခဲ့သူေတြျဖစ္ပါတယ္ ဆရာဦးဝင္တင္ေျပာခဲ့တဲ့ အတိုင္းဘဲ အင္မတန္မွ ခံခဲ့ရတဲ့ အဖဲြ႕ခ်ဳပ္ပါ ၊ ကၽြန္မတို႕ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ဝင္ေတြဟာ အမ်ိဳးမ်ိဳးဒုကၡသုကၡေတြကုိ ခံခဲ့ရပါတယ္ ဒါေပမယ့္ ဒီလိုခံခဲ့ရတဲ့ေနရာမွာ ကၽြန္မကေတာ့ တစ္ခုေတာ့ သတိေပးခဲ့ခ်င္ပါတယ္ ကၽြန္မကိုယ္တုိင္ကလည္း ဒီလိုခံခဲ့တာကို နစ္နာခံတယ္လို႕ စိတ္ထဲမွာ မထားပါဘူး ဒီလိုဘဲ ကၽြန္မတို႕ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ဝင္ေတြဟာ တကယ္ပဲ ျပည္သူအက်ိဳးအတြက္ တုိင္းျပည္ အက်ိဳးအတြက္ ကၽြန္မတို႕ယုံၾကည္ခ်က္အတြက္လုပ္ေနတယ္ဆုိရင္ အနစ္နာခံရတယ္ဆိုတဲ့အေတြးကို စိတ္ထဲမွာ မထားေစခ်င္ပါဘူး ဘာျဖစ္လို႕လည္းဆိုေတာ့ အနစ္နာ ခံရတယ္လို႕စိတ္ထဲကေပၚလာလို႕ရွိရင္ တစ္ခါတစ္ေလ ဒီစိတ္နဲ႕ ဒြန္တဲြျပီးေတာ့ ကလဲ့စားေခ်ခ်င္တဲ့စိတ္ေတြ မေက်နပ္တဲ့စိတ္ေတြတစ္ခါတည္းေပၚလာတတ္ပါတယ္ ကၽြန္မကေတာ့ ကၽြန္မေရြးတဲ့ လမ္းေၾကာင္းကုိေလွ်ာက္ခဲ့တယ္ ကၽြန္မကေတာ့ ေက်နပ္တယ္ ခံရတာ ကၽြန္မရဲ႕ေရြးခ်ယ္မွဳအရကၽြန္မခံရတယ္အနစ္နာခံရတယ္လို႕ ကြ်န္မ ဒီလိုမျမင္ပါဘူး။ ဟို... ေရွးေရွးတုန္းကဆိုရင္ ေခါမတုိင္းမွာ သူတို႕ယဇ္ပူေဇာ္တဲ့ အေလ့အထရွိခဲ့ပါတယ္ အဲဒီတုန္းက သူတုိ႕ ဟာ အယူအဆတစ္ခုဘယ္လုိရွိခဲ့သလဲဆိုရင္သူတို႕ ယဇ္ပူေဇာ္တယ္ဆိုတာ တစ္ခုခုေအာင္ျမင္ခ်င္လို႕ပူေဇာ္ၾကတာမ်ားပါတယ္ အဲဒီလို ယဇ္ပူေဇာ္တယ္ဆုိရင္ သူတို႕က တိရစၧာန္ေတြကိုပူေဇာ္တာမ်ားပါတယ္ အပူေဇာ္ခံရတဲ့သတၱဝါက လိုလိုလားလားနဲ႕အပူေဇာ္ခံမွ သူတို႕ရဲ႕ရည္ရြယ္ခ်က္ေအာင္ျမင္တယ္လို႕သူတုိ႕ ဒီလိုဘဲ အေတြး အေခၚရွိၾကပါတယ္ ဒါအရင္တုန္းကေရွးက်ျပီးေတာ့ အခုေခတ္ႏွင့္ မညီတဲ့ အျပဳအမူေပါ့ေနာ္ ဒါေပမယ့္ အဲဒီအေတြးရဲ႕ေနာက္က အေတြးအေခၚကုိ ကၽြန္မအင္မတန္သေဘာက်တယ္ ကိုယ္ကလိုလိုလားလား ကိုယ့္ကုိယ္ကုိေပးရမယ္ ကိုယ္လုပ္ေနတဲ့ အလုပ္အတြက္ ကိုယ္ကလိုလိုလားလားနဲ႕ေပးဆပ္ရမယ္ ငါကလုပ္ရခ်ည္ရဲ႕ ငါက ဘယ္ေလာက္ကုိ အနစ္နာခံရခ်ည္ရဲ႕ဆိုတဲ့စိတ္ေတြဆိုရင္ လိုလိုလားလားနဲ႕ေပးဆပ္ျခင္းမဟုတ္ေတာ့ဘူး အေၾကြးေတာင္းခ်င္တဲ့စိတ္ကေလးေတြနည္းနည္းပါလာႏိုင္တယ္လို႕ ကၽြန္မကေတာ့ျမင္ပါတယ္ကိုယ္ကုိ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မတို႕အားလုံးဟာ ဆက္ျပီးသြားၾကတဲ့ အခါမွာကၽြန္မတို႕လုပ္တာမွန္သမွ်ဟာ ယုံၾကည္ခ်က္အရ လုပ္တာဆိုတာမေမ့သင့္ပါဘူး ကိုယ္ယုံၾကည္ခ်က္နဲ႕ကိုယ္လုပ္တာပါ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲခ်ဳပ္ထဲမွာ ဘယ္သူကမွအတင္း ဝင္ပါဆိုလို႕ဝင္လာတဲ့သူတစ္ေယာက္မွ မရွိပါဘူးကိုယ္ရဲ႕ဆႏၵအရသာ ၀င္ၾကတာပါ ဆႏၵအရ မေနခ်င္တဲ့သူေတြထြက္သြားႏိုင္တယ္ ထြက္လည္းထြက္သြားတဲ့သူေတြလည္းရွိပါတယ္ ဒါေၾကာင့္မို႕လို႕ ဆက္ျပီးေတာ့လုပ္ေနတယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ဟာ ကိုယ့္ရဲ႕ယုံၾကည္ခ်က္အရ လုပ္ေနတာဘဲျဖစ္တယ္ ဒါေၾကာင့္မို႕လို႕လိုလိုလားလားနဲ႕ ကိုယ္ရဲ႕လုပ္ပိုင္ခြင့္ေတြနဲ႕ကိုယ္ရဲ႕အင္အားေတြကို ကုိယ္ယုံၾကည္တဲ့အေရးအတြက္ သုံးၾကပါလို႕ကၽြန္မေဆာ္ၾသခ်င္ပါတယ္ ဒီလိုဘဲ ကၽြန္မတို႕သုံးသြားလို႕ရွိရင္ မေအာင္ျမင္စရာအေၾကာင္းမရွိပါဘူး ေအာင္ျမင္မွဳဆိုတာလြယ္လြယ္နဲ႕ ရတာမဟုတ္ပါဘူး လြယ္လြယ္နဲ႕ရတဲ့အရာဆိုတာဟာလည္း တကယ္တန္ဘိုးရွိတတ္တာ မဟုတ္ပါဘူးတကယ္တန္ဘိုးရွိတဲ့ အရာအတြက္ဆုိရင္ ကၽြန္မတို႕ အင္မတန္ရုန္းကန္ရပါတယ္ အင္မတန္ေပးဆပ္ရပါတယ္ေပးဆပ္ျခင္းဆိုတာ ကၽြန္မတို႕ ပူေဇာ္ျခင္းလို႕ဘဲ စိတ္ထဲမွာထားလိုက္ပါ ကၽြန္မတို႕ရဲ႕ ယုံၾကည္ခ်က္အရပူေဇာ္လိုက္တာ ဘယ္သူကမွ အတင္းေပးဆပ္ရမယ္ေျပာလို႕ေပးဆပ္တာ မဟုတ္ပါဘူး ဒီလိုစိတ္ဓာတ္ေတြနဲ႕ကၽြန္မတို႕ဆက္ျပီးသြားမယ္ဆိုရင ္ ကၽြန္မတို႕မုခ်ေအာင္ျမင္ရမယ္ကြၽန္မဒါကို လုံးဝ သံသယမရွိဘူး ျမန္မလား ေႏွးမလားဆိုတာေတာ့ ကၽြန္မမေျပာနိုင္ဘူး ကၽြန္မဒါေတြ မတြက္တတ္ဘူး မတြက္တတ္ဘဲနဲ႕မွန္းျပီးေတာ့ မွန္းေျခနဲ႕လည္း ကၽြန္မမေျပာခ်င္ဘူး ဒါေပမယ့္လည္း အျမန္ဆုံးေတာ့ ျပည္သူလူထု လိုခ်င္တဲ့ လူ႔အေဆာက္အဦတစ္ခုျဖစ္ေအာင္လို႔ ကၽြန္မတုိ႔ ႀကဳိးစားျပီးေတာ့ ေဆာက္တည္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္ အဲဒီလုိ လုပ္တဲ့အခါမွာ ကၽြန္မတို႔ ရဲ႕ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ဝင္ေတြ နဲ႕ တျခားဒီမိုကေရစီ လိုလားတဲ့ အစုအဖြဲ႕ ေတြဟာ ညီညီညြတ္ညြတ္ ရဲေဘာ္ရဲဘက္စိတ္ အျပည့္အဝနဲ႕ လက္တြဲျပီး ေတာ့ လုပ္သြားမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မတို႕ဟာ လိုခ်င္တဲ့ ပန္းတိုင္ကုိ အျမန္ဆုံး ေရာက္မယ္လုိ႕ ထင္ပါတယ္ ေစာေစာကဆိုရင္ ဆရာ ဦးဝင္းတင္က ကၽြန္မရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ အျဖစ္ ခံယူပါတယ္ဆိုေတာ့ထပ္္တလဲလဲ ေျပာသြားေတာ့ ့ နည္းနည္းေတာ့ မ်က္ႏွာပူသလိုပဲ ဒါေပမယ့္ တာဝန္ဆိုတာ က်ေရာက္လာရင္ ထမ္းေဆာင္ရမွာပဲ ဒီလိုဦးေဆာင္တဲ့ တာဝန္ဆိုတာ လိုခ်င္လို႕လည္း ရတာမဟုတ္ပါဘူး မလုိခ်င္လို႕လည္း ဖယ္လို႕ရတာမဟုတ္ပါဘူး တာဝန္ဆိုတာ တာဝန္ပဲ ကိုယ္လုုိခ်င္မွ လုပ္တယ္ဆိုတာ တာဝန္မဟုတ္ေတာ့ဘူး အဲဒါကေတာ့ စိတ္ကို အလိုလိုက္ျခင္းပဲ တာဝန္ဆိုတာ မလုပ္ခ်င္လဲ လုပ္ရမယ္ ဘယ္လိုပဲ ကိုယ့္အတြက္ ပင္ပန္းပင္ပန္း ဆက္ျပီးေတာ့ လုပ္ရမယ္ တာဝန္အရ ကၽြန္မကေတာ့ အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီ အဖြဲ႕ ခ်ဳပ္ကုိ ႀကဳိးစားျပီးေတာ့ ဦးေဆာင္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ တာဝန္ေက်ပြန္ဖို႕ဆိုတာ ကၽြန္မကို အားလုံးဝုိင္းဝန္းျပီးေတာ့ ကူညီဖို႕ လိုပါတယ္ တစ္ေယာက္တည္း လုပ္လို႕ရတဲ့ စိတ္ဝင္ျပီဆိုကတည္းက ဒီမိုကေရစီနဲ႕ ဘာမွမဆိုင္ေတာ့ဘူးဆိုတာ ေခါင္းထဲမွာ ထည့္ထားေစခ်င္တယ္ ကၽြန္မ အေနနဲ႕ တစ္ေယာက္ထဲ လုပ္သြားလိုိ႕မျဖစ္န္ုိင္ပါဘူး ဒါ့ေၾကာင့္ အားလုံးကေနျပီးေတာ့ အခု ေလွ်ာက္ခဲ့တဲ့ ခရီးမွာ ကၽြန္မတို႕အေပၚ ရဲေဘာ္ ရဲဘက္စိတ္ အျပည့္ အဝနဲ႕ သစၥာရွိရွိ အတူတြဲျပီးေတာ့ လုပ္ခဲ့တဲ့သူေတြက ကၽြန္မတိို႕ကိုဆက္ျပီးေတာ့ ကူညီပါ ဆက္ျပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႕နဲ႕ အတူ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ပါ ေနာက္ျပီးေတာ့ ဆရာဦးဝင္းတင္ေျပာသလို ေမးခြန္းေတြလည္း အမ်ားႀကီးထုတ္ၾကပါ ေမးခြန္းဆိုတာ အၿမဲထုတ္ရမယ္ ကၽြန္မကေျပာတယ္ ကၽြန္မတို႕ျပည္သူေတြက ေမးခြန္း မထုတ္တတ္ၾကဘူး လုပ္ရင္ခံလိုက္တာပဲ ဒါဘာျဖစ္လို႕ လုပ္ရတာလဲ လုပ္ေနတဲ့သူက လုပ္ပိုင္ခြင့္ရွိသလား ဒါဘာ့ေၾကာင့္မို႕လို႕ခံရမွာလဲ ေမးခြန္းက ထုတ္ရမယ္ ဘာမွျပန္မလုပ္သည့္တိုင္ေအာင္ ပထမဆုံး ေမးခြန္းက ထုတ္ကုိထုတ္ရမယ္ ေမးခြန္းထုတ္ျပီးေတာ့မွ အဲဒီေမးခြန္းရဲ႕ အေျဖအရ ကုိယ္လုပ္သင့္ လုပ္ထိုက္တာကို လုပ္ရမယ္ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္မတို႕ အေနနဲ႕လည္း ကၽြန္မတို႕ ဘာလုပ္လုပ္ တကယ္အဓိကက်တဲ့ အေရးႀကီးတဲ့ ေျခလွမ္းေတြကုိ လွမ္းျပီဆိုရင္ ကၽြန္မတို႕ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ဝင္ေတြအေနနဲ႕ ျပည္သူလူထုကုိ မတိုင္ပင္မရွင္းျပဘဲ ကၽြန္မတို႕ ဘာမွ မလုပ္ပါဘူး ဒါဟာ ဒီမိုကေရစီရဲ႕ တာဝန္တစ္ခုပါ၊ ဒီမိုကေရစီရဲ႕ အႏွစ္သာရဟာ ျပည္သူလူထုကို ကိုယ္ကေနျပီးေတာ့ကို္ယ္လုပ္ခ်င္တာ ကုိယ္ျဖစ္ေစခ်င္တာေတြကုိ လက္ခံလာေအာင္ ဆြဲေဆာင္နုိင္ရမယ္ အတင္းအဓမၼလုပ္ခိုင္းလို႕ မရဘူး ဒီလိုပဲ ကၽြန္မတို႕ ဒီမိုကေရစီလမ္းကို ဆက္ျပီးေတာ့ ေလွ်ာက္သြားတဲ့ အခါမွာ ေျခလွမ္း အသစ္တစ္ခု လွမ္းရင္းလွမ္းရင္း ကၽြန္မတို႕ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ဝင္ေတြနဲ႕ကၽြန္မတုိ႕ရဲ႕ ျပည္သူလူထုကို ဘယ္လိုေၾကာင့္ ဒီလိုဆုံးျဖတ္ရတယ္ဆုိတာ ကၽြန္မတို႕ရွင္းသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။အဖြဲ႕ခ်ဳပ္က ကနဦးထဲက ေတြ႕ဆုံေဆြးေႏြးျခင္းနဲ႕ အေျဖရွာမယ္ အၾကမ္းမဖက္တဲ့ လမ္းစဥ္ကို သြားမယ္လို႕ ဆုံးျဖတ္ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္ ဒါေတြကမူေတြပါပဲ မူေပၚမွာ ကၽြန္မတို႔က မားမားမတ္မတ္ရပ္တည္တယ္။ ရပ္တည္ျပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႕က ေျပာင္းတာျပင္တာ အၿမဲရွိတဲ႔အေနအထားမွာ ကၽြန္မတို႕ ေနသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ ဒီလိုဒီအတိုင္း ဘယ္ေတာ့မွ မေျပာင္းမလဲ လုပ္မယ္ဆိုတဲ႔ စိတ္ဓာတ္ ကၽြန္မတုိ႔မွာ မထားပါဘူး ကမၻာၾကီးကေျပာင္းလဲေနတယ္ အခ်ိန္ကာလက ေျပာင္းလဲေနတယ္ တရားသေဘာအရေျပာရမယ္ဆိုရင္ အနိစၥတရားဆိုတာ အၿမဲရွိတယ္ ဒီလိုေျပာင္းလဲေနတဲ႕ ေလာကၾကီးမွာ ကၽြန္မတုိ႕ မေျပာင္းလဲဘဲေနမယ္ဆိုတာ ဘယ္လိုမွမျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး ဒါေပမယ့္လည္း ကၽြန္မတို႔ မွာ မူေတာ့ရွိရမယ္ မူေတြေပၚမွာရပ္တည္ၿပီးေတာ့တရားမွာလည္း တရားဆိုတာရွိတယ္ ဒီတရားေပၚမွာရပ္တည္ျပီးေတာ့ အနိစၥကို လက္ခံရသလို ကၽြန္မတို႔က ကၽြန္မတို႕ရဲ႕မူေတြေပၚမွာ ဒီမိုကေရစီရရွိေရး အတြက္ ကိုင္ဆုပ္ထားတဲ႕ မူေတြေပၚမွာရပ္တည္ၿပီးေတာ့ ေပ်ာ့ေပ်ာ့ေပ်ာင္းေပ်ာင္းနဲ႔ ကၽြန္မတို႕ဆက္ၿပီးေတာ့ လုပ္ေဆာင္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္ အဲဒီလိုလုပ္သြားတဲ႔အခါမွာ ကၽြန္မတို႔ကို အၾကံေပးသင့္တာေတြရွိရင္လည္းေပးပါ ကၽြန္မတို႕အေနနဲ႕ကေတာ့ ေျဖရွင္းရမယ့္ကိစၥေတြကို ေျဖရွင္းႏုိင္မယ့္အခ်ိန္မွာ အၿမဲေျဖရွင္းသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ ဒီလို အျပန္အလွန္လုပ္ႏိုင္မွလည္း ဒီမိုကေရစီနည္းလမ္းက်မွာျဖစ္ပါတယ္ အဲေတာ့ အခုလို ကၽြန္မတို႕ကို လာျပီးအားေပးတဲ့ေန႔မွာ ကၽြန္မကေနျပီးေတာ့ ဆက္လက္ျပီး ေတာ့ အားေပးၾကပါ အားေပးၾကပါဆိုတာ စိတ္နဲ႕အားေပးရုံတင္မရပါဘူး အေျပာအဆိုနဲ႕ေရာ အလုပ္အကိုင္နဲ႕ေရာအားေပးၾကပါ ကၽြန္မတို႕အေနနဲ႕လည္း ဒီလိုအားေပးမွဳေတြကို အင္မတန္မွ တန္ဘိုးထားပါတယ္ အင္မတန္မွ ကၽြန္မတုိ႕ကို ေထာက္ခံခဲ့တဲ့သူေတြ ကူညီခဲ့တဲ့သူေတြကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေက်းဇူးတင္တယ္ဆုိတာက ကၽြန္မက အၿမဲေက်းဇူးတင္စကားေျပာရင္း လူေတြက သတိမထားမိသတိမျပဳမိတဲ့ ကၽြန္မတို႕ရဲ႕လုပ္ေဖာ္ ကိုင္ဘက္ေတြကိုလည္း ကၽြန္မအေနနဲ႕ အထူးေက်းဇူးတင္စကားေျပာပါရေစ ..။
ဥပမာဆုိရင္ ရုံးမွာလာျပီးေတာ့ ထမင္းခ်က္ေပးတဲ့လူေတြ ရုံးမွာ ေန႔တဓူဝ သန္႕ရွင္းေရးလုပ္ေပးတဲ့သူေတြ ရုံးမွာ လူမသိသူမသိ ကုပ္ကုပ္ ကုပ္ကုပ္နဲ႕ လုပ္ေနတဲ့ ကၽြန္မတုိ႕ရဲ႕ ကူညီေဖာ္ ကူညီဘက္ ရဲေဘာ္ရဲဘက္ ေတြကိုလည္း အထူးေက်းဇူးတင္စကားေျပာရင္း ကၽြန္မရဲ႕့မိန္႔ခြန္းကို နိဂုံးခ်ဳပ္ပါတယ္ .....။

8 CommentsChronological   Reverse   Threaded
Add a Comment
   
Comment deleted at the request of the author.
gawaythi wrote on Dec 5
ဖတ္လို႔ေကာင္းလိုက္တာ
yinminkhine wrote on Mar 23
ပိုပိုကလည္းေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ေၾကာင္းပါရွင္ .....
ထပ္တူေက်းဇူးတင္ပါတယ္

က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစ
yinminkhine wrote on Mar 23
ျပည့္သူ႕ပါတီ NLD ကို မဲေပးၾကပါစို႔..
ျပည့္သူ႕ပါတီ NLD ကို မဲေပးၾကပါစို႔..
ျပည့္သူ႕ပါတီ NLD ကို မဲေပးၾကပါစို႔..

theeichawpo wrote on Mar 22, edited on Mar 22
ပိုပိုကလည္းေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ေၾကာင္းပါရွင္ .....
theeichawpo wrote on Mar 22
ျပည့္သူ႕ပါတီ NLD ကို မဲေပးၾကပါစို႔..
ျပည့္သူ႕ပါတီ NLD ကို မဲေပးၾကပါစို႔..
ျပည့္သူ႕ပါတီ NLD ကို မဲေပးၾကပါစို႔..
yinminkhine wrote on Mar 21
ျပည့္သူ႕ပါတီ NLD ကို မဲေပးၾကပါစို႔....
မွ်ေ၀ေပးတဲ့ အတြက္ေက်းးးဇူးးးးပါခင္ဗ်ာ.....
ကိုလတ္ေရ.....ထပ္တူေက်းဇူးတင္ေနပါတယ္
kotunwinlatt wrote on Mar 21
ျပည့္သူ႕ပါတီ NLD ကို မဲေပးၾကပါစို႔....
မွ်ေ၀ေပးတဲ့ အတြက္ေက်းးးဇူးးးးပါခင္ဗ်ာ.....

Viewing History

Viewed 16 times by 9 people, latest on Dec 5
Viewing History
View This Page as Another User

0 comments:

Post a Comment