Pages

Sunday, October 21, 2012

♥ ၾကယ္ေလးမ်ား ♥



The stars ...
---------------------
My darling ...
The stars' re twinkling in my sky
In every night,
I'd watched those stars
Your eyes were twinkling in my eye sight
Every time I'd seen u
I have caught those stars with my heart
My darling ...
You are a star on earth
You are a star on the night sky
Tell me who you are ... ?
Tell me about your eyes ... ?
I just loved those twinkling eyes
Even, you were a stranger
I did not think like that,
Just, i knew it from your eyes
I know your eyes are like the stars
I would like to fall to sleep with your starry eyes
somewhere on the earth,
My darling sweet heart.

Composed By Michael Ko <3


The stars ...
--------------------
 ♥  ၾကယ္ေလးမ်ား ♥
-----------------------
ခ်စ္သူေရၾကယ္ေလးေတြက
ငါ့ရဲ႕ေကာင္းကင္မွာမွိတ္တုတ္မွိတ္တုတ္နဲ႕ေပါ့
ညတိုင္းလင္းလက္ေနတယ္
 ငါကအဲ့ဒီ ၾကယ္ေလးေတြကိုေစာင့္ၾကည့္ေနမိတယ္
မင္းမ်က္လုံးေလးဟာလည္း ၾကယ္ေလးေတြလိုဘဲ လင္းလက္ေနတယ္
မင္းကိုျမင္ရတဲ ့အခ်ိန္မွာေပါ့
ငါဟာ ၾကယ္မ်က္လုံးေလးေတြကို ...
အဲ့ဒါကိုငါ့နွလုံးသားေလးထဲမွာသိမ္းဆည္းထားခဲ့တယ္ ခ်စ္သူရယ္
 မင္းဟာကမာၻေျမျပင္ေပၚကၾကယ္ေလးပါဘဲ
ညရဲ႕ေကာင္းကင္ကၾကယ္ေလးလဲျဖစ္တယ္
ေျပာျပပါမင္းဘယ္သူဆိုတာ
ေျပာျပပါမင္းမ်က္လုံးေတြကိုေပါ့
ငါဟာလင္းလက္ေနတဲ့မင္းမ်က္လုံးေလးကိုခ်စ္ခဲ့မိတယ္
မင္းဟာသူစိမ္းတစ္ေယာက္ဘဲေနာ္
ဒါကိုငါမေတြးခဲ့မိဘူး
ငါသိတယ္ဒါဟာမင္းမ်က္လုံးကလာတယ္ဆိုတာ
ငါသိတယ္မင္းမ်က္လုံးဟာၾကယ္ေလးနဲ႕တူတယ္ ဆိုတာ
ေျပာျပပါငါ့ကို ကမာၻေျမရဲ႕ ဘယ္ေနရာမွာအိပ္ရမလဲကြယ္
ငါ့ရဲ႕ခ်စ္လွစြာေသာခ်စ္သူရယ္ ...♥..♥

မ..မ

3 comments:

  1. ၾကယ္ေလးေတြ ခ်စ္စရာ ...

    ReplyDelete
  2. စာေပ လက္တြဲေဖာ္ေမာင္ေလးေရးထားတာေလးကို
    ဘာသာျပန္ထားတာပါဆရာ
    အေရာက္လာ အားေပးတဲ့ ဆရာကိုေလးစားပါတယ္..
    ဆရာက်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ..

    ReplyDelete
  3. စာေပ လက္တြဲေဖာ္ေမာင္ေလးေရးထားတာေလးကို
    ဘာသာျပန္ထားတာပါဆရာ
    အေရာက္လာ အားေပးတဲ့ ဆရာကိုေလးစားပါတယ္..
    ဆရာက်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ..

    ReplyDelete