Pages

Sunday, January 22, 2012

♥ႏွလုံးသားလိပ္ျပာ♥









 ♥Heart' butterfly♥

" Darling......
"
Every time you come to me,

bring good luck
my soul feels re-freshness
my heart's rhythm is alive.
Even we live each parts of the world,
heart's beats of our is close;
like two sides of a coin.
when I see you
my mind is beautiful as little flowers,
my heart feels peace
as the cool streams.
my soul feels gentleness
as breezes kiss flowers
with your love presents.
Even I hear your voice
my heart feel happiness
like I am listening to melody.
Every time you come to me,
bring  good luck
Our Sincere love is like diamonds
that can't be broken.
Even no seeing each others
my soul fly to you always.
I am the luckiest one in the world
for getting your love.
Even I die,
Let me fly as a butterfly
right besides of you.......
                                                                            My Darling........

♥written by  ♥ Ma..ma  ♥     



♥ႏွလုံးသားလိပ္ျပာ♥



ခ်စ္သူရယ္.............

မင္းကငါ့ဆီကို ကံေကာင္းျခင္းေတြ ယူေဆာင္လာသူပါ
မင္းနဲ႔ေတြ႔ဆံုရတိုင္း ငါ့နွလုံးသားဟာဆန္းသစ္ႏုပ်ဳိလာ
တယ္

ငါ့ရဲ့ရင္ခုန္သံဟာ အသစ္တဖန္ျပန္ျပီး ရွင္သန္လာတယ္
မင္းနဲ႔ငါ ကမာၻတစ္ဖက္ဆီမွာေနေပမယ့္
 ေငြအေၾကြေစ့ေလးတစ္ဖက္ဆီမွေခါင္း
နဲ႔ပန္းလို
မျမင္ေတြ႔ရလည္း ခြဲခြါလို႕႔မရပါဘူး
ရင္ခုန္သံျခင္းနီးစပ္တယ္

ခ်စ္သူေရ.............

မင္းေၾကာင့္ ငါ့နွလုံးသားေလး ပန္းပြင့္ေလးလို လွပသြားတယ္
စမ္းေခ်ာင္းေလးေတြလိုေအးျမသြား
တယ္
ေလေျပေလညွင္းေတြ ပန္းပြင့္ေလးကိုနမ္းရႈိက္သလို ႏူးညံ့သြားတယ္
မင္းရဲ့ အခ်စ္လက္ေဆာင္ေတြနဲ႔ အတူေပါ့
မင္းအသံေလးၾကားရတဲ့အခ်ိန္မွာ ဂီတသံစဥ္ေလး နားေထာင္လိုက္ရသလို
ငါ့ႏွလံုးသားေလး ေပ်ာ္ရႊင္ရပါတယ္ငါ့အခ်စ္ရယ္

ခ်စ္သူရယ္.............

မင္းကငါ့ဆီကို ကံေကာင္းျခင္းေတြ ယူေဆာင္လာသူပါ
  မင္းနဲ႕ငါရဲ့ ျဖဴစင္တဲ့ခ်စ္ျခင္းေမတၱာဟာ စိန္ပြင့္ေလးေတြလို
ခိုင္မာတဲ့ သံေယာဇဥ္ေတြျဖစ္လာတယ္ေနာ္
တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ မျမင္ေတြ႔ရေပမယ့္
ငါ့၀ိညာဥ္က မင္းဆီကို အျမဲပ်ံသန္းေနတယ္
မင္းရဲ့ခ်စ္ျခင္းကိုရရွိခဲ့တဲ့
အတြက္
ငါဟာဒီကမာၻေပၚမွာကံအေကာင္းဆံုး
လူသားျဖစ္ခဲ့ပါတယ္
ငါေသဆံုးသြားရင္ေတာင္ မင္းရ့ဲအနားမွာ
လိပ္ျပာေလးအျဖစ္ ပ်ံ၀ဲပါရေစ........

ခ်စ္သူရယ္............

                                                                          

4 comments:

  1. ေဟာဗ်ာ .. ခံစားတတ္ပါဘူး .. အမကလည္း သားက ကေလးပဲရွိေသးတယ္ ။

    ReplyDelete
  2. ေတာ္ေသးတာေပါ့ ကေလးေရ............ ခံစားနဲ႔ ေနာ္.................:P

    ReplyDelete
  3. မင္းကငါ့ဆီကို ကံေကာင္းျခင္းေတြ ယူေဆာင္လာသူပါ
    မင္းနဲ႕ငါရဲ့ ျဖဴစင္တဲ့ခ်စ္ျခင္းေမတၱာဟာ စိန္ပြင့္ေလးေတြလို
    ခိုင္မာတဲ့ သံေယာဇဥ္ေတြျဖစ္လာတယ္ေနာ္ .....လွလုိက္တ့ဲစာသားေလးေနာ္

    ReplyDelete
  4. အားေပးသြားပါတယ္ မမေရ ....

    ReplyDelete